Lorinserit käväisi lasikuulapuhalluksessa ja pulverissa. Väri oli hyvä prismatixin hopea, mutta kuten tavallista Teknoksen pulverilakka ei tälläkään kertaa ollut tarpeeksi kiiltävä. No osasin odottaa sitä, ja tallilla oli valmiina kirkaslakkaa. Niinpä rasvapesu ja muovitartunta ja siihen päälle 2K kirkaslakka ruiskulla. Pulverihan on muovia, tässätapauksessa polyesteriä, joten muovitartunta sitoo uuden lakan paljon paremmin kiinni.
Saman käsittelyn sai jostain vanteista jääneet hopeat orkkiskeskiöt. Jostain syystä tällaiseen retrorakettiin sopii nuo vanhanmallin kupit, vaikka tykkään kyllä kromitähtisistäkin.
Samalla nyt kun lakkailin, niin huitaisin kiiltoa kaikille muovilinsseille, eli takavalot, vilkut ym. Mustat muovikehykset käsittelin C4 pinnoitteella. Eipä ole Boschin vasenta etuvilkkua vieläkään löytynyt käytettynä, joten pakko kai se on kopata Saksasta.
Seuraavan päivän epistola olikin sitten musta. Eli vaikka kojelauta olikin hyvä, halusin siitä tehdasmaisen matan, joten konsolin tapaan se sai päälleen 121:stä. Samoin teki kuskin kickpanel.
Orkkis Nahkaratti oli vähän nääntynyt ja pinta mennyt puhki, joten kevyen hionnan jälkeen ruikkasin sen SEM:n nahkamaalilla. Ettei sävyeroa pääsisi syntymään, huitaisin myös bägin samaan syssyyn.
Nahkapenkit on todella hyvin säilyneet, mutta pientä kulumaa kuskin penkissä oli vakiopaikassa. Niinpä häivyttelin sen kuntoon samalla tavaralla. Onpahan mukava kasata penkit kun alaosat tulee verhoomosta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti