Vaihtelin kiinteän vetokoukun Alkuperäiseen irrotettavaan Orikseen. Löysin siistin koukun, jolle riitti pesu ja pieni paikkamaalaus. Itse koukku oli lähestulkoon käyttämätön. Tietenkään en ole yhtään kuvaa sattunut ottamaan, mutta siellä se nököttää paikallaan. Koukun sähköt täytyy vielä vaihdella kun siellä on melkoinen rele-hirvitys asennettu tällähetkellä.
No siinä kun nyt oli takapuskuri irti, niin ajattelin että miksipä nyt ei sitten maalaisi sitä pois, kun kerran kiveniskemää oli helmoihin tullut.. noo jos nyt se maalataan niin täytyyhän etupuskurikin maalata, ja helmat vaikka ne olikin edellisen omistajan maalauttamat, mutta tehty melko huonosti. Samaanpa syssyyn nyt sitten vedetään kylkimuovitkin niin saa pestä muovien aluset.
Etupuskuriin piti vaihtaa oikea sivukiinnike, eli se saattaa kieliä pienestä törmäyksestä. Itse puskurissa ei mitään vikaa kuitenkaan ollut. Purkuauton puskurista porasin ehjän kiinnikkeen ja niittasin kiinni. Toisen etulokarin kylkimuovin ja toisen takalokarin pikkupalan vaihdoin ehjiin, koska alkuperäisistä oli kiinnikkeiden paikat murtuneet. Myös pari kromilistaa vaihdoin parempiin. Koska lähtökohta oli hyvä osilla, pohjatyöt oli aika kevyet. Hioin 400-600 epäkeskolla ja ruiskuttelin uuden pinnan 7166 Violettgraulla ja päälle satiinilakka. Rosterilistat kiillottelin lumppulaikalla.
Palikoita en vielä saanut paikalleen, sillä yllätys-yllätys oikean puolen tunkinreikien ympärystät tarvitsivat hieman peltiä liimattavaksi. No, ne on nyt korjattu, eikä nyt isot reijät olleet. Vielä väri päälle ja sitten saa asentaa muovit.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti