Hyvän kuvan sai jo autoa katsoassa ennen hankintaa, millaista mätää siinä on. Erikoisesti tässä tosiaan näkyi päällepäin jopa harvinaisen vähän ongelmia, mutta kyllähän ne sieltä penkomalla sitten löytyi.
Pesun jälkeen oli vähän mukavampi alata purkamaan muoveja pois, ja aloitin lupaavimmasta, eli apparin etulokarista. Autossa muuten on orkkis lokarit, ja ne on hämmästyttävän hyvät sellaiset.
Etulokarin muovin alta paljastui iloinen yllätys, eli täysin ruosteeton pelti. Kuskin puolella ei oltu ihan niin onnekkaita, vaan alareuna oli ruostunut irti. Tämänkin kyllä tiedostin jo ostaessa.
Takalampun alla-puskurin välissä kuskin puolella oli se pahin korroosio, kuten S202 kyselikin. Siihen lienee tullut joskus pieni mälli, koska puskuriakin oli korjattu samasta nurkasta. Tietenkin ongelma löytyis samasta paikasta myös oikella puolella, mutta ei ihan niin laajassa muodossa.
Tunkinreijät olikin tuttua tavaraa, ja kaikki 4kpl oli sitten nakerrettu reijän ympäriltä. Kuitenkin onneksi vaan sivusuunnasta, eli pohjan puolella oli ehjää.
Takapenkin alta löysin pienen pienen reijän, ja apparin runkoaisan saumoista pohjan puolelta edestä pari kohtaa, missä pelti liittyy palkkiin. Lisäksi apparin etuovessa oli melko rapea alareuna, ja etummainen kiinnitysreikä muovipanelille oli myös syöpynyt pilalle.
Rupia sitten oli lähinnä pienet laikut kaarissa ja ovissa. Takaluukun alareunassa oli myös pientä pintarupua.
Pellit oli muuten melko suorassa, mutta takavalojen alta oli pökätty johonkin suht leveältä alalta. Muita vikoja oli lähinnä kolme antennin reikää. Itse en jotenkin siedä niitä ylimääräisiä reikiä, enkä varsinkaan niitä tulppia, jolla ne peitetään. Niinpä joutuu näyttää hieman Miggiä myös noille.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti