Nahkainen vaihdekeppi kun tuli tehtyä, niin kyllä se ratti sitten myös piti saada. -91 on tullut jo tuo uudemman mallin ratti, mutta tässä autossa on vielä vanha banaanimalli kumisena/PUR:ina. Purkuautosta nappasin uudemmanmallin ratin matkaan, mutta sekin oli varmaan 500tkm ajettu ja kiiltävä kumiversio. Sitten muistinkin, että varaston hyllylle jäi avosta tuo uudempi vakio nahkaratti bägillä, kun tilalle vaihtui Sport-versio. Niinpä siirsin sisuskalut bägittömästä siihen ja värjäsin uudelleen, problem solved.
Purkuautoja kaivaessani yllätyin kun yhdessa autossa olikin oikealla kankaalla oleva käsinoja vielä paikallaan. Itse kun luulin jo hyödyntäneeni kaikki. Samalla nappasin kyseisestä autosta niskatuet, koska itse aina haluaisin että näissä autoissa olisi takaniskat. Jotenkin vieroksun tuota volkkarimallin meininkiä ilman takaniskoja. Kuvassa vermeet oli purkukunnossa, mutte pesemällä niistä sai priimat. Tietenkään nyt ei kuvaa ole tähän hätään.
Käsinojan pulttien päälle tulevaa muovikuorta en löytänyt, ja se tuntui olevan jotenkin järkyttävän hintainen kikkare, niin mallinsin sen Avon osaa hyödyntäen ja tilasin printtinä niitä muutaman samantien. Osa tulee mustana, mutta värjään sen siniseksi.
Eipä paljon erotu aurinkoisessa kuvassa sininen väri, mutta sininen se nyt on.
Työkaverin kanssa tuli puheeksi vanhat Beckerit, ja häneltä olikin jäänyt siisti E124/W202 mallin Special ylimääräiseksi, joten koppasin sen talteen. Tämä nyt on -93 mallinen, mutta menee tässä hyvin, kun ei nyt vanhempaa mallia jaksanut lähteä taas metsästämään. Spessun hyötynä on myös AUX johon saa kiinanpoijilta bluetooth palikan muutamalla eurolla, mikä tulee suoraan liittimellä mankan perään kiinni. Helppoa. Laitan tähän samalla linjamuuntimen ja vedän RCA:n konttiin valmiiksi, jos tulee investoitua sama pikku subi varapyörän sisään mikä avossakin. Samalla vedän sähköantennille johdot ja uuden antennijohdon.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti