Se olikin sellanen 15-tuntinen työrupeama, kun pesin alustan ja fiksasin pyöränaukot. Aloitin purkamalla muovit, joissa taas oli sitä itteään ihan riittävästi.
Pohjan sumuttelin ensin liuotinpesulla, ja perään ruiskuttelin Glymin TFR:ää vaahdottimella. Käytin pesurin turbosuutinta ja sen perään 0-asteen pistesuuttimella olevaa suihkuputkea, niin vanhat koppurat massat ja kurat sai kivasti kyytiä. Sillä välin kun pohja kuivui, tein saman operaation pyöränkoteloihin. Pesun jälkeen puhdistin pinnat irtoliasta ja pintaruosteesta erilaisilla teräsharjalaikoilla. Koteloihin sivelin samaan tapaan kuin Cossussa Temadurin tummanharmaata (Galinit grau). Mustat osat sai pintaansa puolikiiltävää mustaa. Näissä olen käyttänyt Molotowin sprayta, joka on osoittautunut aivan huipputuotteeksi. Mitään jarruremonttia en jaksanut alkaa ehjään tavaraan tekemään, joten harjailun jälkeen pinnat tinnerillä puhtaaksi ja väri päälle. Sävy on joku Carrepin korjausspray, minkä aikanaan hain vastaamaan keltapassivointia. Levyjä fiksailin aidolla Hammeriten tavaralla. Ei tuo nyt mikään näyttelytason suoritus ole, mutta onpahan siistimpi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti