Sisustaa olikin mukava alata niputtamaan, kun kaikki oli tehty valmiiksi. Mittariston purin tuossa yks ilta, ja putsasin lasin sisäpuolelta ja muutenkin pesin koko vermeen. Asennuksessa meinasi olla hankaluuksia kun en saanut alarivin varoitusvaloja palamaan. Sitten ei löytynytkään enää ajovaloja ja vilkutkin teki mitä sattuu. Aikansa kun rämppäsi sulakkeita ja vaihteli releitä, sain toimivan yhdistelmän, missä nyt toimii mittariston kaikki toiminnot ja myös auton muut valot, vilkut ja pyyhkimet. Palaneen polttimon varoitusvalo jäi päälle, joten täytyy metsästää missä on vika. Pakko olla ns. Perusvaloissa, koska vikavalo ilmestyy jo parkkiasennossa. Kaikki kuitenkin ”palaa”.

Seuraavaksi asensin fiksatut ilmaräppänät ja asensin takamaton paikalleen. Keskikonsolin asennus oli mukavaa silmäkarkkia, kun siisti konsoli yhdessä kiiltävien puiden ja uudennäköisen vaihdekepin kanssa tekee melko makean kontrastin.

Mankan johdotukset olin fiksannut jo aiemmin. Beckerin vakio liittimen korjasin, ja laitoin siihen ISO adapterin. Kaiutinjohdot vedin suoraan ISO liittimeen. Ajatus oli että tarvittaessa voi joskus päivittää vanhemman Beckerin ilman suuria johtomuutoksia. Kajarien ISO liittimeen voi tehdä suoraan itse adapterin johon tulee DIN päät. Tuossa Specialissa (2210) on tosiaan ISO liittimet vakiona. Osaako kukaan neuvoa miten siitä muuten saa ”CD” puolen käyttöön, eli AUX:in? Ostin tuohon kiinanpojan Bluetooth adapterin mikä napsahtaa kyllä taakse paikalleen ja saa virtaa ja puhelin löytää, mutta en saa mankasta mitään tilaa mistä kuuluisi äänet?


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti